Blogger Backgrounds

..SeLaMaT dAtAnG kE tItIsAn EmBuN...

setiap titisan embun yang menyentuh muka bumi,,,
mampu mendatangkan ketenangan kepada jiwa yang bercelaru,,,

...AIESH...

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, October 18, 2011

FULL HOUSE,, the best korean drama ever...




aku tak pernah pon minat cite2 korea nih..
huhuhu... xterlintas nk jadi hantu korea pon...
tapi da nak jadi jodoh aku ngan 1 citer korea ni...FULL HOSE..


sebenarnye,,,citer ni da lame da,,, da banyak taun pon,,
hero nye,,Rain,,, ensem,,hahahahaha
minggu lepas ade la bdak practikal kat opis aku ni suh aku layan citer ni,,
kebetulan plak waktu tu ngah xde kije,,
so,,,saje2 la aku try tgk...tapi xla berniat nak terus GILE ngan citer tuh,,,

abis 1 episod,,eh2 cam best je,,,,
terus wonder nak tahu sambungan nye camne,,
so aku mintak la nk copy cite tuh,,,
dalam xsedar aku marathon Full House lam mase 2 hari...
15 jam tuh,,, sambil2 layan ank sempat lagi aku 'dating' ngan citer tuh...
hahahahaha,,, yang paling best nye citer tu,,
aku gelak sampai tak kering gusi..
sume poblem yang bersarang kat dalam kepale otak ni da ter'remove'..

oh Full House,,,
dengan kedegilan golongan burung, si ayam tuh,,
ngan keegoan si jahanam,,, asyik gelok je aku.. hahahhaha
tapi citer ni mmg best sangat2...







love it so much!!!!

1 comment: